Ce s-ar intampla?

Ce s-ar intampla daca as muri maine?

Nimic, pur si simplu nu as mai exista. Nu imi e frica de moarte, mi-a fost frica la un moment dar acum nu.Nu imi este pentru ca e ceva firesc e un pas pe care toti il facem la un moment, o singura data.

Mai am o gramada de chestii e facut in viata asta: sa ma casatoresc, sa am o familie, sa am unul,doi,trei copii, sa ma plimb in jurul lumii, sa ma indragostesc/reindragostesc de 1 milion de ori dar nu toti avem timpul asta…si cu ce as fii eu mai speciala? Imi accept soarta asa cum o sa fie…nu am cu cine sa ma cert pentru ca viata nu e dreapta si corecta…dar nu vreau sa-mi plang de mila, e pierdere de timp…

Timpul curge la fel fie ca plangi sa razi, fie ca nu vrei sa iesi din casa sau ca iesi tot timpul. Nu poti sa pierzii timpul cu chestiile triste si deprimante. Esti suparat, deprimat? Plangi/urla/da cu pumnii in pereti 10 minute pe zi pana intr-o zi cand nu o sa mai vrei sa faci asta. 10 minute, nu mai mult iar in rest fii optimist, razi si fa lucruri care te bucura….

Deci, ce s-ar intampla daca ai muri maine?

Lasă un răspuns

Nor de etichete

