Nu esti a mea!!!!

Nu esti a mea si nu o sa fii niciodata,pentru ca o persoana nu apartine altei persoane…o persoana isi apartine si atat, nimic mai mult.

Nu esti a mea pentru ca nu apartii nimanui dar o parte din mintea ta, din inima ta…astea imi apartin si nu pentru ca asa am vrut eu sau pentru ca le-am cumparat cumva ci pentru ca cu tu mi le-ai incredintat atunci cand ne-am indragostit, atunci ai considerat ca o parte din tine merit, ca am privelegiul de a zburda prin mintea ta zilnic, de a pune fluturi in stomacul tau, de ati face inima sa bata mai tare, de a avea grija de tine…

Intr-adevar este un privilegiu ca cineva iti da acces la toate cele enumerate mai sus, plus multe altele iar pentru asta ar trebui sa fim recunoscatori si sa apreciem persoana de langa noi…sa ii dam libertatea de care are nevoie, iubirea dupa care tanjeste, increderea de care e dependenta…pentru ca iubirea e libera, pura si frumoasa si orice ii va tulbura echilibru o va face sa plece…

Nu esti a mea pentru ca nu esti un obiect dar atat de multe parti din tine au ales sa ma iubeasca incat am ajuns sa ne apartim fara a simti ca esti sau sunt posesia ta…

Nu esti a mea pentru ca asa vreau eu, esti a mea pentru ca asa vrei tu…

Lasă un răspuns

Nor de etichete

