Ca si tine….

Ca si tine si eu imi fac multe planuri, imi imaginez cum ar fi fost daca…as fi facut alte alegeri sau as fi avut alta viata.
Ca si tine si eu am gresit fata de parinti, persoana iubita si prieteni, uneori am primit iertare alteori nu.
Ca si tine si eu am suferit din dragoste si am crezut ca nu o sa mai iubesc vreodata dar uite ca iubesc din nou si sper intr-un viitor mai bun.
Ca si tine nu sunt multumita de job-ul actual dar stiu ca intr-o zi o sa fiu foarte multumita.
Ca si tine imi doresc un copil la un moment dat
Ca si tine am strans punga ca sa-mi permit sa plec intr-o vacanta sau sa-mi cumpar ceva mai scump.
Ca si tine am avut zile in care am ras si am simtit cu adevarat ce inseamna sa fii viu si zile in care am plans si m-am intrebat care e rostul nostru pe Pamant.
Ca si tine am venit singura pe lume si am sa plec la fel.
Ca si tine imi fac griji uneori ca trece timpul prea repede si nu o sa apuc sa fac tot ce mi-am propus in viata asta.
Ca si tine am zile in care pur si simplu nu as vrea sa ma dau jos din pat.
Ca si tine am avut momente in care am fost geloasa fara justificare.
Ca si tine am secrete pe care nu as vrea sa le stie nimeni.
Ca si tine am obiceiuri proaste pe care ubeori incerc sa le ascund sau sa le tin sub control.
Ca si tine, ma ‘indragostesc’ zilnic de cate un chip frumos, un corp placut mie sau o minte care ma fascineaza.
Ca si tine…

Lasă un răspuns

Nor de etichete

