Nu vreau sa-mi apartii. Nu vreau asta pentru ca atunci totul se va destrama intre noi si e pacat…pentru ca am cladit frumos aceasta relatie, am avut grija sa punem sentiment langa sentiment, amintire langa amintire iar lucrurile mai putin frumoase sa nu le asezam in casuta relatie noastre.
Nu imi apartii si asta ma bucura pentru ca libertatea ta ma face sa te apreciez, sa te iubesc si sa incerc sa te cuceresc mereu…daca mi-ai apartine sau daca in capul meu s-ar tatua treaba asta atunci lucrurile s-ar schimba: m-as purta cu tine ca si cum ai fii un obiect, ca si cum ai fii proprietatea mea iar iubirea nu implica asta…
Nu vreau sa-mi apartii, te rog nu ma ajuta sa cred asta…

Lasă un răspuns

Nor de etichete

